latviskiпо-русски
Sākumlapa Akcijas Jaunumi Pakalpojumi Apmaksas veidi Kā pirkt Ieeja Reģistrācija
Kontakti
Valūtas
Mūsu salons:
 
Sākums » Kā pasūtīt preci mūsu veikalā

Preces izvēle

    Lai izvēlētos preci, vispirms ir jāapmeklē kategorija (apakškategorija), kura Jūs interesē. No saraksta, kas ir parādījies, izvēlieties vajadzīgo preci. Lai detalizētāk apskatītos, nospiediet uz preci un jums būs pieejama informācija par tās izmēriem, iespējamiem krāsu variantiem, nokomplektēšanu un citu nepieciešamo informāciju.

    Lai ātri atrastu nepieciešamo preci izmantojiet meklēšanas funkciju pēc viena vai vairākiem atslēgas vārdiem.

    Visas cenas ir norādītas ieskaitot pievienotās vērtības nodokli 21%.


Preces pasūtīšana

    Ja Jūs esat izvēlējies vajadzīgo preci, kuru vēlaties iegādāties, varat to pasūtīt uzspiežot pogu "Uz grozu”. Uzmanību! Ja preces detalizētajā aprakstā ir vairākas papildus opcijas, obligāti ir jāizvēlas vēlamo krāsu vai papildus opciju, uzspiežot uz to krāsu vai opciju, tā kā var mainīties preces galīgā cena un pasūtījums tiek formēts ņemot vērā izvēlēto krāsu un papildus opcijas.
    Pēc tā, kad vajadzīgā prece (preces) ir izvēlēta, Jūs nokļūstat sadaļā "Pirkumu grozs”, kurā varat izmainīt katras preces skaitu vai izdzēst nevajadzīgo preci un norādīt vai ir nepieciešama piegāde.
   Pasūtījuma noformēšanas turpinājumā ir jānospiež poga "Pasūtījuma noformēšana”, un Jūs pāriesiet nākošajā sadaļā, kur būs jāaizpilda pasūtījuma forma (laukumus, kuri ir atzīmēti ar zvaigznīti ir jāaizpilda obligāti). Pasūtījuma noformēšana tiek pabeigta ar pogas "Pasūtīt” nospiešanu.
   Uz Jūsu norādīto e-pastu pienāks ziņa par pasūtījumu un ar Jums sazināsies mūsu operators pasūtījuma precizēšanai un apstiprināšanai.


Preces apmaksa

    Ja prece šobrīd ir pieejama, tad tiek apmaksāta pilna tās vērtība bez avansa maksājuma. Sīkāku informāciju skat. sadaļā "Apmaksas veidi”.
    Ja prece nav mūsu noliktavā un to vajag pasūtīt pie ražotāja, tad Jums ir jāiemaksā avanss 30% apmērā no preces kopējās izmaksas. Šajā gadījumā tiek slēgts līgums, kurā tiek norādīta ķīlas naudas summa un atlikusī naudas summa, kā arī preces piegādes termiņš.
    Avansa maksājumu Jūs varat veikt sekojošos veidos:

    1. Samaksāt skaidra nauda Mēbeļu namā "GAUJA”, Prūšu ielā 1, Rīgā.

    2. Pārskaitot naudu uz mūsu bankas rēķinu. Pēc vēlēšanās mēs varam izsūtīt maksājuma rēķinu uz Jūsu e-pastu.

    Pēc avansa naudas pārskaitīšanas uz mūsu rēķina prece tiek pasūtīta pie ražotāja un tiek piegādāta uz mūsu noliktavu.
    Atlikusī naudas summas apmaksa tiek veikta tikai pēc preces piegādes noliktavā, par ko Jums paziņos mūsu operators.



Preces piegādes termiņi

    Ja prece ir mūsu noliktavā piegādes termiņš ir 1 - 3 darba dienas, pēc vienošanās ar pircēju.
    Preces pasūtīšanas pie ražotāja gadījumā, preces piegādes termiņš ir 10 - 20 darba dienas.

    Ja tiek veikts speciāls vai individuāls pasūtījums, pasūtījuma piegādes termiņš - līdz 30 un vairāk darba dienām.

    Pasūtījuma izpildes termiņš tiek atrunāts individuāli pie pasūtījuma apstiprināšanas. Gadījumā, ja piegādes laiki mainās, Jūs obligāti papildus tiksiet informēti.


Preces piegāde

    Pēc pilnas apmaksas prece tiek piegādāta norādītajā adresē un Jums ērtā laikā. Sīkāku informāciju skat. Sadaļā "Pakalpojumi”.
    Jūs varat izvest mēbeles paši, saskaņojot laiku un vietu no kuras Jums būs ērtāk to paņemt, bet šajā gadījumā, ja mēbeles tiks bojātas transportēšanas laikā, pretenzijas netiek pieņemtas.


Garantijas

    Pie pasūtījuma saņemšanas prece tiek rūpīgi pārbaudīta vai tai nav ārējie bojājumi un tiek parakstīts Pieņemšanas-nodošanas akts. Gadījumā, ja tiek konstatēts defekts vai neatbilstība pasūtītajai precei, mēs veicam preces nomaiņu.
    Garantijas termiņš precei ir 24 mēneši. Ja ekspluatācijas laikā atklājas defekts, lūdzam zvanīt pa norādītajiem telefoniem vai rakstīt uz e-pastu.
    Lai izmantotu garantiju obligāti saglabājiet kases aparāta čeku vai preces-transporta pavadzīmi. Gadījumā, ja prece tiek atgriezta garantijas termiņa laikā, tam ir jābūt ar oriģinālo iepakojumu un pilnu komplektāciju.

    Garantija ir spēkā neesoša šādos gadījumos:

  • gadījumā, ja tiek pārkāpti transportēšanas noteikumi, kā arī preces ienešanas, salikšanas un uzstādīšanas noteikumi;
  • ja tiek konstatēti jebkādi ķīmiski bojājumi, kas radušies pircēja vainas dēļ;
  • gadījumā, ja prece netiek lietota pēc tās nozīmes.

 

  

    Jebkurus jautājumus Jūs varat precizēt piezvanot pa telefoniem: 67134589, mobilais tālrunis: 29229112 darba laikā vai rakstīt uz e-pastu: gaujazal@inbox.lv

 

Vēlams patīkamus pirkumus.